Betulasyayusra Arkadaşlar Allah izin verirse sonu günüm kaldı şehir Hastanesi’nde normal doğum diye gozukuyo ama rekatci konusunda eşim kalacak erkek kalabiliyo mu doğum yapanlar yada bilgisi olanlar yazabilir mi
Betulasyayusra Cananyildiz çok ferahlattiniz gerçekten Allah razı olsun bende düşünüyorum kara kara nasıl olacak ya almazlarsa tek başıma nasıl olucam diye çok teşekkür ederim 💗
Betulasyayusra Ebru_cekin06 aliyolarmis ama erkek almiyolar diye duymuştum özel oda olması lazım diye biliyorum ama belirtince aliyolarmis
Ebru_cekin06 Betulasyayusra odalar tek zaten bence alirlar oyle bisi varsa annem duramaz bnenim küçük onda duruyo bitek mecburen esim durmasi lazım
Bilge-96 Betulasyayusra annemi ve eşimi alırlar mı acaba bilginiz var yani 2 kişi alıyorlar mı özel oda olsa falan
Betulasyayusra Ebru_cekin06 benimde bı bucuk yaşında kızım mecburen annem ona bakacak eşimde benle kalacak