Kızlar 24+3 haftalık hamileyim, cumartesi gunu doktor kontrolum vardi herşey yolundaydı ve bu salı şeker yüklemesi yaptırdım o da çok şükür temiz çıkti. Salı aksam bebeği hissettim az bişey, çarşambada hiç hissetmedim sadece akşam 1 2 kere çok hafif bir şekilde dünde hiç hissetmedim taa aksam çok hafif ama ondanda emin değilim.
Önceden sürekli hissediyordum ama artık tık yok😞 ben bu aralar çok gittim hastanelere malum koronada var ve her şey için hastaneyede koşmak istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum.
Önceden uyandığında kahvaltı ettikten sonra uzandığımda bir iki tik hissediyordum şimdi yok.
Bu arada beninki çikolataya vs tepki vermiyor