Merhaba
38+0 dayım 3 gündür elim ayağım ve bazen karnım çok kaşınıyor. Karaciğer enzimleri temiz çıktı sadece safra asitleri sonucu bekliyoruz. Kaşıntılarım gün içinde çok olmuyor ama gece olduğu an derimi yüzecek kadar kaşınıyorum duş almadan duramıyorum uykudan uyanıyorum. Acaba uyuz olmuş olabilir miyim🥺