DidemHafsa Esilaminel Ben gidiyorum bir arkadaşımın tavsiyesiyle gitmiştim kendisine ve bir kaç kişiden daha duydum iyi bir doktor olduğunu çok güleryüzlü ilgili bir doktor 👩⚕️
Kadze Zeynepvera nnm doktorum da oydu ama izne ayrıldı hhamile oda fatoş hanıma gectm o yüzden bnde:) ikisindende memnunum valla
melisamother Çakmak erdem hastanesi sevil ateş Eren muhteşem doktorum 31. Haftaya girdik çok memnunum 🙋🏻♀️💕
Kadze Zeynepvera ama sevil hanıma fatoş hanıma veya gülçin hanıma gidebilirsin 3üde harika yorumlar alıyor ben şahsen fatoş hanımdan cok memnun kaldım