Merhaba hanımlar, dün çatı muayenem vardı 38+2yim muayenede kan geldi doktor normal dedi 3 cm açılman var bir iki gün içinde doğumun olur dedi, fakat benim dünden beri kanamam kesilmedi çok aşırı değil ama geliyor. Sancım ise azaldı. Bu durumu yaşayan var mı ?