39+5 gunluguz sabah 6.40 da ağrı girerek uyandim ama geçti aralıklı bir şekilde girmeye başladı yani bi gelip bi gitti ve özür dileyerek söylüyorum ishal de olmuşum 7.40a kadar bekledim simdi dusa girdim çıktım arada girip gelen ağrılarım var eşim askeri personel nobette cagirmalimiyim