Kızlar 13 Temmuz’da tedaviye başladım 18 Ağustos da transferim oldu ve bildiğiniz şiş geziyorum tüp bebek ilaçları hormon yüklü değilmi ve aşırı terleme geliyor kaşım bıyığım hemen çıkıyor
Allahtan özel bölge bacak kol altı bu bölgelerim lazeriydi maşallah çıkmadı ama şişim bildiğiniz 🥲