Nur58eda 3,5 yık önce oğlumu 35+1 de doğurdum oğlum 33 hafta ile uyumluydu 1720 gram doğdu acil sezeryan olmuştum gelişimi durmuştu öncesinde ciğer geliştirici iğne vurdukları için nefes almasında hiç bir problem olmadı çok güzel bir doğum oldu sorunsuz ama bulunduğum hastane enfeksiyon riskine karşı 2 kilo altındaki bebekleri yoğun bakım altında bakıyorlardı 7-8 gün kadar orada kaldı ama cihaza bağlı değildi ben saatlerimde gidip besleyebiliyordum görebiliyordum 2 kilo olunca hemen vermişlerdi hiç bir problem yaşamamıştım şuan oğlum 3,5 yaşında çok şükür hiçbir sorunumuz yok