Dün gece saat 2 den sonra bebeğim bir tarafıma toplandı bi tarafım aşırı sert ve yüksek karnım düzeldi tekrar devam etti bu sürekli devam etti rahatsız etcek şekilde ne tarafıma dönsem hep öyleydi bir tarafım sert diğer tarafım yumuşak sonra yarım saat kadar dalmışımdır uyuyamadım devam etti bir kaç defa tuvalete kalktım tekrar yattım belime ağrı gelmeye başladı bebeğim sabaha kadar o şekilde toplandı sanki karnım bayır aşsa içimden çıkmak ister gibi geriliyodu sancıyodu karnım sürekli dalıyorum ama ağrıya uyanıyodum suyum yada nişan felan gelmefi 32+4 haftalığım öyle böyle sabah ettim hiç uyku uyuyamadım belimde hafif ağrı var sadece onun dışında karnım yumuşak o şekilde sizce nedeni ney ben anlamadım hiç bişey ilk defa yaşadım bunu