tazebiranne_hg04 Kızlar 2 gün önce doğum yaptım sezeryan ile ilk gün sütüm yoktu yeni yeni geldi ama bebeğim göğüsümü tutamıyor çok çok sert göğüslerim tutmak istese de taş gibi nasıl yumuşatabilirim lütfen yardım edin
Bircanm tazebiranne_hg04 göğsünüzü sağıp verin belki işe yarar ben öyle yapmıştım süt dolu olduğu içindir sertlik allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun 🥰
Biroglanannesiii tazebiranne_hg04 Sağ canım sap ve şırıngayla bebeğine ver hayırlısı olsun maşallah 🧿
Nazlimom tazebiranne_hg04 eve geçince sıcak suyun altında göğüslerinize masaj yapın göğsünüz yumuşar hemde sütünüz iner bana çok faydası olmuştu eve gecince sütüm inmişti boş konposta incir hurma yiyin
Qnl tazebiranne_hg04 cnm ılık sıcak bi duşa gir iyice göğüslerini okşa sagabiliyorsan üstünü sağ ki az yumuşasın sonrası zaten kolay olur inşallah
Dilanhztm tazebiranne_hg04 tabiki yarar ben şimdi den sürüyorum daha doğumuma 2 ay var ucu çatlama olmasın felan diye sürüyorum dene bir
tazebiranne_hg04 Nazlimom evet sıcak havlu koydum sonra sağım yaptım daha iyi oldu ama bebeğim memeyi tutamıyor napcam bilmiyorum 🥺
Nazlimom tazebiranne_hg04 elinizde meme ucunu tutturmaya calısın eğer baktınız emme refleksi yok doktora götürün bizdede olmuştu dil bağından şüphelenmişlerdi
tazebiranne_hg04 Nazlimom Silikon göğüs ucu aldım göğüsümün ucu çok yoktu şimdi çok şükür emzirdim sonunda 🥺🥺
Nazlimom tazebiranne_hg04 şırınganın iğnesini çıkarıp göğüs ucunu çekip meme ucunu çıkaradabilirsiniz kendi memenizi emer hem