Cansusu 36.haftanın içindeyim kızlar dünden beri adet olacakmış gibi bir sancım var dinlendim geçti sabah yine hafif sancım vardı.Normal mi bu bide bebeğim normale göre çok hareketliydi dönüyordu içinde yitiyordu
minik_koala_ve_annesi Cansusu yalanci sanci olabilir canim hareketleri azalabilir bu haftada cunku yeri iyice daraliyor bebek hareketleri ve kasilmalarin sıkligini takip et
Cananyildiz Cansusu galiba yalancı sanci bende 34 haftalıgım bendede oluyor suan bile sanki adet olacağım ama geçiyor bi düzeni yok doğum sancısı gibi.
kayaa0 Cansusu 36+4te doğurmuştum ben ama tabi sizin anlattığınız gibi değildi, gerçek sancıydı yani. Yitiyordu dediğiniz ne bi de onu anlamadım
Cansusu minik_koala_ve_annesi Yalancı sancımıdır kuzu,yok Zaten normaldakinden daha fazla hareket etti kasıldı yitiyor falan bide ilk gebelik tedirgin oluyorum😕
minik_koala_ve_annesi Cansusu 30. Haftada basliyormus ya canim vucut kendini dogum surecine hazirladigi icin istersen bir doktorunu ara
minik_koala_ve_annesi Cansusu gecmis olsun canim korkma insallah kotu birsey cikmaz sakin kalmaya calis guzel annemiz 😇
Cansusu Cananyildiz Evet düzensiz demi benimkide öyle zaten ,bir bakıyorum geçiyor bir bakıyorum geliyor .Senin bebeğin hareketleri nasıl canım benimki çok kasılıyor yitiyor durmuyor
Cansusu kayaa0 Hımm işte gerçek sancı yalancı sancı nasıl oluyor tam bilemiyorum . Yaa kuzu böyle içerden yitiyor gibi geriliyor Yani .
Cananyildiz Cansusu benimki de oyle canim dün gece falan resmen karnim yirtılacaktı çıkacaktı o derece 😂