Dün tansiyonumun çıktığını fark edince bir de idrarda kaçak başlayınca doktorum hemen sezeryan kararı aldı. Ayın 1i olacaktı ama yarın hemen yapılacak. 37+4 olacağız kızımın gelişimi zaten öndeydi bir problem olmaz diyor doktor. Tarih böyle aniden öne gelince çok heyecanlandım inşallah yarın buraya sağlıcakla evladımı kucağıma aldım yazmak da nasip olur🙏 görüp okuyan herkesten dua beklerim bende inşallah sizleri anacağım girerken 🥰