anne96 yan yatmaktan sag ve sol belim acıyor etım acıyor sankı normal mı hanımlar ? ve sagdan sola donerken de canım acıyor sızın de ıyle mi 🥺
KubraKaranKaya anne96 sırt üstü yatabilirsin dedi doktorum. Ben 36 haftalığım ve sık sık sırt üstüde yatıyorum
Canpolat anne96 Haftanız büyüdükçe daha çok ağrıyacak canım.Sürekli yön değiştirmek zorunda kalıyorsun.Birde benim oğlum ayaklarıyla sol böbreğime kaburgama teptikçe etim kesiliyor sanki öyle birşey 🙈
Sleepless_Mother anne96 rahat edebiliyorsan yat dedi canım ama ben nefes alamıyorum o zaman o yüzden yatamıyorum 😑 belime bı iki yastık koyuyorum öyle uyuyorum napim
Dilser anne96 iç karnın genişliyor ya ondan da olabilir bide karın üstü yatamıyoruz mecbur yan yatıyoruz illa ağrı sızı olacak evet bizde olmayabilir ama herkesin hamileliği bir değil yani bence bu çok normal şeyler korkmanıza gerek yok☺️
Damy_mom anne96 bende post açacaktım sağ yanım kesiliyor gibi sanki 27. Haftadayım hiç hoş hissetmiyorum 😏😫
Canpolat OzlmErdl İlk zamanlar Bebeği mi ? Yoksa büyüdükçe vurduğu yeri mi? İlk zamanlar sağdaydı hep oğlum ama büyüdü 20.Haftadan itibaren baş aşşağı döndüğü an bacaklarını sol kaburgama böbreğime vurmaya başladı o gün bu gündür vuruyor 38.haftadayız 😀