Tatlimm Ben de mehmet beye gidiyordum izindeydi zulal hanim nobetciymis o doguma aldi beni ya dogumda acilman iyi olursa iyi ıkınırsan hepsi ayni hizmeti veriyo vucudunla alakali ama mehmet bey daha iyi tabii