Ahsenmom hep olurdu bu hissederdim bir sorun olduğunu çünkü bir aydır böyle eskisinden daha çok sert ve geçmiyor sürekli oluyor ne zaman ellesem gün içinde sert , kaynanam bebek büyüyor yeri yok normaldir diyor hep ,yarın randevum var on ikide , şimdi gideyimmi yoksa yarını mı bekliyim, bu arada ayağa kalkınca karnım düşecek gibi oluyor acıyor adım atınca