Kızlar 3 kez kimyasal gebelik geçirdim ben çok zor bi süreçti. Çok şükür şuan 13 haftalık hamileyim. Size basımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum umut olsun inşallah. Ramazan bayramının arife günü eşim ve ben 1000 ihlas suresi okuduk sonrada bebek için dua ettik. Şükürler olsun ki kurban bayramına 1 hafta kala hamile olduğumu öğrendim. Testte pozitif cikinca kan verdim degerim guzeldi ama keseyi gorene kadar her gece meryem suresi okudum ve yakinlarima okuttum. Lütfen sizlerde deneyin allah yardımcınız olsun 🙏