Ben normalde Ankara Sincan koru özele gidiyorum ücret pahalı diye 25+2’deyim şuan. 22+4te detaylıya devlette girdim mal gibi Zübeyde hanıma gittim. Detaylıda bi çok kişiden duydum 10.15 dk bakmış bana max hadi 5 dakika diyelim. Yani detaylıda da hiçbir sorun çıkmadı herşey normal normal yazıyor. Ben anlamadım bu kadar kısa sürede nasıl bakılabiliyor? Bunu yaşayan oldu mu hiç tedirgin oluyorum ben😞 ya dikkatli düzgün bakmadıysa sonradan sorun çıkarsa 😞 benimkine mi az bakıldı, sizde de oldu mu?