Kızlar sizce nevresim takımı mı yoksa pike takımı mı yaptırayım ? Bebeğimin 2 beşiği var birisi ufak anne yanı beşiği onun için değil ama büyük beşik için soruyorum kararsız kaldım yani yataş falan var içinde hangisi olur bilemedim 🤷🏻♀️ Ya da ikisini de mi yaptırmam gerekiyor yardımcı olur musunuz 🙏🏻🥰