kizannesiyimm bana tanımak nasip olmadı ama rahmetlinin hayatı o kadar zor geçmiş o kadar ağır hastalıklar yaşamış ki gerçekten evladıma adını vermek istemiyorum. Eşimde annesine çok hasret kalmış, çpk düşkün olduğu için çok istiyor bir türlü fikrini değiştiremiyorum. İslami olarak isim koymak babanın hakkıdır çünkü ahirette baba hesabını verir hayırlı bi isim koydu mu koymadı mı diye. O yüzden her gün dua ediyorum. Rabbim huyu suyu, ömrü bahtı güzel, hayırlı evlatlar nasip etsin her birimize