Pinarr9 38+5 deyim iki gün düzensiz sancılarım vardı yoruldum dedim dün sabahtan beri gelen sancılar bi farklıydı anladım takip ettim kendimi akşam 9 gibi 20 dk da bir gelince gittim 2 cm açıklık var dendi sonrasında 11-12gibi 6-7 dk bir geldi ama sancı öyle şiddetli değildi gece 2de nişanım geldi öğlen bir gibi 1 cm daha açılmış 3 cm olmuş.. sancılarım iyice sıklaşıp şiddeti artana kadar evde bekleyip öyle gidicez tabi ne kadar sürer bilemem 🤷🏻♀️ Senin durumlar nasıl neler hissediyosun