bu varisle alakalı en çok normal doğuma engel mi diye merak ediyordum açıkçası da korkuyordum…. iki farklı doktora göründüm biri özel de biri devlette. ikisi de sıkıntı olmaz variste yırtılma olursa dikeriz dediler. sonra instagram da bi doktorun paylaşımını gördüm sezeryan de varisten daha çok kan kaybediliyor daha tehlikeli. sonuçta varis atar damarda değil toplar damarda meydana geliyor. sezeryan da daha çok toplar damar kesiyoruz demişti. bakalim doğuma çok az zamanım kaldi inşallah aksi bi durum yaşanmaz. bu arada kimilerinde agri oluyormus benim agrim yol sadece vajinada dolgunluk var dogumdan sonra gecer diyorlar insallah gecer. ilk gebeligim de boyle bisi gormedim bu ikinci gebeligim