Bu arada 42+2 den doğum hikayesi. 25 ağustos gece 3 te başlayan sancılarımla uyur uyanık vakit geçirdik taki saat altıya kadar sabah saat 6 da sancılarım artık tamamen sıklaşmıştı 6 dakikada bir Sancım geliyordu. Happy mom da bir kadında yazmış ona baktım gece nişanının geldiğini de yazmış bende lavaboya gittim saat 6 da bir baktım benden de gelmiş. Eşimi arayıp haber verdim. Doğum süreci yakın diye eltimlerde kalıyordum. Elime söyledim eşini uyandırdı çıktık yola çantalarla 7.30 da yatış yapıldı. Sonra açıklığıma bakıldı 3cm di sonra bir kaç saate bir bakıldı 4,5 derken bir ilaç verdiler hızlansın diye 7 oldu tuvalet ihtiyacım geldi büyük meğer bebekle aynı anda geliyor akşam 7.30 sıraları doğumhaneye çatala yatırıldım 20/00 da kollarımın arasındaydı 2890 grm 49 cm doğdu normal yaptım ⅞ dikiş atıldı iç ve dış toplamı. Sorularınız varsa alırım. 😍