Sedefatlas Kızlar 36.haftadayım bugün ishal başladı korkulacak birşey varmı bilemedim yarın doktor kontrolüm var benim gibi şikayeti olan varmı ?
Keziban Sedefatlas doğum okulundaki ebemiz vücut kendini doğuma hazırlarken ishal olabilit demişti normal bunlar ama hemen doğum gerçekleşmez. Sadece hazırlık gibi düşünün
Ebrugy Sedefatlas 37 hafrayim bende de bugün başladı ama sıcak diye boşta yatıyorum ondandır diye düşünüyorum 😀
Keziban Sedefatlas süre yok tabii ama ben ishalden 1 ay sonra filan doğurdum 🤭 mesele nişan veya su gelmesinde ☺️
Keziban Sedefatlas siz bilirsiniz ama dediğim gibi doğum başlamaz. Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🤗