Ravzaemine123 benım oğlumda kafası yukardaydı ama çok araştırdım ters doğması teshlıkelıydı bende sezeryan sectım çokda sağlıklı bı sekılde oğlum doğdu şükür ama ıkıncı ınsallah normal olacak kızım olacak ınsallah bı sorun olmaz ama sen sen ol sezeryan ol çocuğu tehlıkeye sokma