ilhaninannesi 38+1 olduk ama bende bi heyecan yok gelsin diye de çabalamıyorum 😕 maddi sıkıntı yaşadığımız için bunları dert edip hamileliğimi güzelce yaşayamıyorum hep kafaya takıyorum. Çok bunaldım çok 😔
A-y-s-e-g-u-l ilhaninannesi bende 38+2 eşimle hep bi sorunlar olduğu için aynı şekilde düşünüyorum yine de elimden geleni yapmaya çalışıyorum 😢
Melekebbr ilhaninannesi Ülkecek maalesef zor bir dönemden geçiyoruz çocuklarımızın geleceği İçin kaygılıyız ve eskisi gibi alım gücüne ülkece sahip değiliz kendinizi lütfen yalnız hissetmeyin maddi konular bir şekilde halloluyor ama bu gebelik süreci çok kıymetli bebeğinizle bir bütün olduğunuz bu süreçte güzel enerjiyle onu besleyin 😍 diğer tüm kaygılar hallolacak
belmayamac ilhaninannesi Her bebek kendi nasibiyle gelir canım merak etme. Önemli olan onu sevginle büyütmek. Her şeyinin tam ve muhteşem olmasına gerek yok hepimiz eksiklerimizle büyümedik mi öyle düşün. Sağlıkla ve zamanında gelsin bebeğin inşallah
Sldkzy01 ilhaninannesi Sen O kadar bensin ki bugün kızımın kıyafetlerini yikayip ütüledik ilk bebeğim sonucta ama su maddi sikintidan hic bisey düşünemez oldum heycan filan hicbise yok ve cok kotu bisey bunu hep boyle hatirlicaksin
ilhaninannesi Melekebbr bi yandan bu sıkıntıları kafama takmaktan bebeği de etkileyip bi sorun olacak diye düşünüyorum… Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıcakla gelir
ilhaninannesi belmayamac keşke bebeğimin eksikleri olsa ve onları kafaya taksam sadece 😔 inşallah nasibiyle gelir
Fadiik Bnde aynı şekilde 38+1 doguramadim ama şöyle bişey de varki her çocuk kismetiyle gelir maddi sıkıntı hepimizde var malesef bu dönemdel bn terziyim kendi dukkanim var bu halimle çalışıyorum daha elden gelen birşey yok maalesef
ilhaninannesi Sldkzy01 maalesef ilk bebek ve bu sıkıntıları çekmek sitres yapmak kafaya takıp bebeği etkilemek çok kötü.
belmayamac ilhaninannesi Her şey unutulur gider allahın izniyle. Sen bebeğine odaklan yeter ki o sağlıklı olsun 🙏