Misra- yaa çok mutlu oldum canım senin adına bebeğini de sağ salim alırsın inşAllah. Aynı sıkıntıyı yaşadım 36 haftam henüz bitmemişken solunum sıkıntısından aldılar kuveze 10 günde çıktı. Ama önemli olan iyi olmasıydı. Seninde tez zamanda sağlıkla çıkar inşAllah. Tekrardan hayırlı olsun. ,🥰♥️