Merhabalar bende aranıza yeni katıldım bugün tam 5 haftalık olduk konu hakkında tecrübeli anneler ben geçen sene troit amelytı oldum şuan ilaç kullanıyorum endokrin kontrolüne gittim herşey iyi troit amelytı olan varmı yada ilac kullanan hamileliğiniz nasıl ilerliyor veya ilerledi doğumdan sonra bebekte bi sorun oluyor mu biraz endişeliyim bu konuda tşk ederim 😍