Kızlar 23 Ağustosta açılma sancı olmadan doktor iri bebek diye almak istedi neyse önce kilosuna 4 kilo denildi sonra doktor bana yatış verdi daha önceden hazırlıklı gitmiştim sonrasın da normal doğum konuşmuştuk önceden suni sancı verdiler sancı çektim çektim mesai bitimine kadar 1 cm açılma dışında açılmam olmadı neyse doktor beni istiyorsan ek ücret dedi herneyse verdik ettik dedi normal olmucak sezeryan kaka yapar şu bu sezeryana aldılar beni acil gidicek diye ne olduğumu anlamadan sezeryana girdim sırtımdan iğne vurdular ayağım bacağım uyuştu ama elleri hissediyorsun o esnada miden bulanıyor bayılcak gibi oluyorsun her neyse spinal anestezi şu bu doğumdan çıktım çocuk sağlıklı 3650 gr iri değil gayet iyi sonrasında benim çilem başladı şuan bile ağrı sızı içinde yazıyorum size yaram çok acıyor yaramı geçtim kimse doğru düzgün ilgilenmedi bebek mememi red ediyor sancımdqn doğrulamıyorum doğumdan sonra tekrar suni sancı vermişler bana çünkü ardından eve geldim baş ağrısı sarhoşluk oldu hala devam ediyor