yigitinannesiiiii Tuulay ay ben Göktuğ olmasını çok istemiştim babası Yiğit olmasını istedi Yiğitte içime sindi ilerde belki bi oğlum daha olursa Göktuğ koyarım♥️
Dark Tuulay Göktuğ ile Kutay arasında kaldım. Göktuğ ğ ile bittiği için bir tık geride ama ona bastım yanlışlıkla. Kutay diyorum karizmatik bir isim