Hfbeek henüz doğum yapmadım hamileyim inşAllah doğumumda çok güzel geçiçek inanıyorum 🙏🏻 Neslihan hocayı şiddetle tavsiye ediyorum yaklaşık 2 senedir tanıyorum çok kibar ve herseyi cevaplıyor 7-24 ulaşılabilecek doktor gönül rahatlığıyla tercih edebilirisiniz ve çok iyi bi hastane