Yasminaydemir Bebeğiniz hangi pozisyonda elini kafasını nerde hissedyorsunuz ve kafasını elini ne gibi hissediyorsunuz
Deletedmom_12 Yasminaydemir biraz erken bende senle ayni haftadayiz ama Anca pit pit his ediyorum ben
ilknuribrahimbelis Merhaba canım daha o aşamaya gelmedin diye düşünüyorum yani ben 23-24.haftalarda çok güçlü tekmeler hissediyordum ama daha o kadar ayırt edecek zamanda değildim ☺️ Zaten daha küçük şuan 30+2 haftadayız geçen haftadan itibaren ayırt etmeye başladım