Yagmurrr98 evet canım bende oluyor 22+6 yiz. Arada bir oluyor. Hafif burnum kaşınıyor genelde uyanırken olur kuruluktan 🥲 geçen uyandim inceden bı baş ağrısı vardı yandık dedim üç gün geçmez artık. Burnum kaşındı dokundum ve birden kanamaya başladı ne baş ağrısı kaldı ne bişey 😅 ilk defa bu kadar sevindim. Basınç mı artıyor nedendir bilmiyorum. Öyle oluk oluk kanama değil ama kanıyor.