Edanurusta oglummehmedim Ben esencana gidiyorum. Gönül elbet ti reyap ister ama çok pahalı. Normal Doğum 1050₺
Belissima NeslyC Biz sezeryanda 2100₺ anlaştık. 5 ay önce . Ücretin yarısınıda verdi eşim zam geleceğini bildiği için. Doğrudur şuan bu fiyatı vermeyebilirler
NeslyC Edanurusta anne ve bebek için sürekli çalışan yoğun bakım üniteleri var mı en azından onu öğrenin bence. Allah muhafaza bir sıkıntı olursa başka hastaneye nakil gerekmesin 🤔
oglummehmedim Edanurusta tesekkurler aslinda esencan daha yakinda cokta pahali yere gerek yok sonucta doktor sumeyya iyi diyolar bende duydum bide sezeryan fiyati bilseniz ne guzel olurdu
NeslyC Edanurusta süper o zaman. Zaten doktordan geçtim ben artık. Doğumu kendin yapıyorsun bu fikre alıştım
NeslyC Belissima gerçekten mi. Bana fiyat sabitleme yok demişlerdi. Doktorunuz kim? Kaçıncı haftadasınız bu arada, belki de karşılaşmışızdır
Edanurusta oglummehmedim 1950yi sanırım tam olarak hatırlamıyorum hastaneden daha net bir Bilgi alabilirsiniz