Nilssu zehraay123 bende enfeksiyon olduğu için bembeyaz geliyo akıntım mantar sanırsam doktoruna söyle canım şeffaf gelmesi lazım normalde
1erkekkannesiiii zehraay123 evet oluyor doktorum normal dedi. Hatta artar demişti. Koyu renkli kötü kokulu olunca enfeksiyon oluyor sıvı ve kokusuzsa sıkıntı yok. Gebelikte hormonlardan kaynaklı
zehraay123 Nilssu canım birden akıntı hissediyorum iç çamaşırım beyaz olmuş böyle Ama mesela şuan nemli ama baktığımda beyazlık yok
zehraay123 1erkekkannesiiii evet biliyorum ama bebeğin suyu mu sızıyor diye düşşnmedem edemiyorum suyuda normal bi sıkıntı yık geceleri böyle vesvese geliyor 😏