Canım görüntüyü doktor bile yorumlamaz radyoloji uzmanının raporunu bekler bildiğim kadarıyla. benim hemen çıkmıştı eğitim araştırmada yaptırdım eve dönene kadar mesaj geldi sonucunuz çıktı diye sonra o sonuçla doktora gitmiştim. İnşallah bir şeyciğin yoktur geçmiş olsun 😍