onelastgoodbyy araskus28 kızlar bebişleriniz döndü mü? 36 dayım daha dönmedi bazen yan bazen makat pozisyonda benimki,tecrübelisiniz diye bir sorayım dedim 🙃🙃
sevgul_96 araskus28 geceden beri sancım var nişanımda geliyor ara ara inşallah yakında gelir bizim oğlan 😇 İnşallah sizinkide fazla bekletmez herkez sağ sağlam kavuşsun evladına 🙏☺️
ayseyasin06 araskus28 bizimki de öyleymiş ben sordum aşağı indi mi diye de sadece başı aşağı da dediler
Seda1208 araskus28 38+3 bende hala gelen giden yok ilk doğumum 39+1 de olmuştu bunda henüz haraket yok inşallah 40 haftayı görmem