Ozum12 Kubra_miray_szr AA aramızda birşey yok bellimi doğum şekliniz biz normal doğum bekliyoruz bakalım çatı muayenemizide geçen hafta oldum bekliyorum ☺️🥰
Drya__ benguuusk aynı belirtiler bende de olmaya başladı 1 2 gündür sağlıcakla gelsinler bebislerimiz