Havvaa06 ben de 34+4 oldum. Bu pazar 5 saatlik yola gitsem mi gitmesem mı diye düşünüyorum. Hamileliğim riskli olmadığı için doktorum istersen gidebilirsin dedi. Ama dinlenme vs derken o yol 7 saat olacak. 2 gece kalıp tekrar döneceğiz. Yani 3 gün benim için çok yorucu olacak. Gitmekten vazgeçme taraftarıyım. Bebeği aşağıda hissediyorum baya. Bişey olur diye korkuyorum. Markete gitmek bile çok yoruyor artık 😔