Sedefatlas Kızlar ben doğru mu görüyorum bu bide benim normal doğum olursa olan tarihim yani sezeryanla olacağı için daha az bir günüm var ayy ben şimdiden başladım korkmaya 🤦 38inci hafta da alırım dedi yarın kontrolüm var sizce gün verir mi doktor ?
Kubra_miray_szr Sedefatlas vermesi lazım ben şu an 36.4 haftaligim doktorum haziran ayında gün vermişti 7 eylül.diye si.di ise 12 günümüz 🤗🤗 var sizinde kesin verir az kalmış
Sedefatlas Ormanmeyvelii Aşko hafta bilmemek değil olayım ilk gebelikte yaşadığım sıkıntılardan dolayı korkmak bunuda bu şekilde yatıştırmaya çalışmak
Sedefatlas Ozgeee1 Off sormaaa vallahi al bende de o kadar bide epidural yapmak istiyorum ama kimse önermiyor 😔
Ozgeee1 Sedefatlas valla canım kafan hangisinde rahat olucaksa onu yap ben genel anesteziyle istedim ara sıra diyorum ki yarım mi istesem son günler kalmis zaten tırsıyorum her kafadan bi ses çıkıyor sen kendini hangisinde rahat hissediyorsan bence onu yap 🤗
huvuuuuff Sedefatlas biz de 35+6yız doktorum 12 Eylül olsun dedi ben 16 eylül olsun dedim sezeryam olacak bakalım bekleyebilirse oğlum 16 Eylül ☺️
Fulyaozturk Sedefatlas aynı gidiyoruz 35+6dayım bende :) bugün doktor kontrolümde sezaryen için 39-40 haftanı bekleyelim dedi. Henüz gün vermedi :(
Sedefatlas Fulyaozturk benim ikinci doğum olduğu için sezeryan olduğu belli ama senin ilk dogumsa ondan dolayı demiştir kuşum belki normal gelir diye
Sleepless_Mother Sedefatlas benimde ikinci sezeryan olacak ama Dr 38+5 gibi olur dedi ilki 38 oluyir Muş sana niye öyle dedi ki canım
Sedefatlas Sleepless_Mother benim ilk gebeliğimde sorun olduğu için 38 de alırım beklemem dedi bacım 🤦
Sleepless_Mother Sedefatlas yaa geçmiş olsun gülüm sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲♥️