Yengec33 Ne nisan ne sancı ne su hiçbir belirti yok arkadaşlar erkek bebek gec gelirmiş derler 3 hafta önce gittiğimizde 3 kiloydu bebeğim artık hareketleri canımı acıtıyor normal doğum istiyorum ama hiçbir belirti yok sadece vajina bölgesinde kemikte iki gündür ağrım var doğum belirtisi mi sizce yarın randevum var doktor doğum olmazsa gel dedi