Zlsbyk bende ceren hanıma gidiyorum çok pozitif tatlı biri kendisi. Hastane üniversite hastanesi olmuş diye duydum, tam teşekküllü küvezi vs. Var sanırım bazı hastanelerde olmuyormuş. Tamda bilmiyorum ama şuan için iyi gözüküyor😍 gecmis olsun sizede insallah sağlıkla kavusursunuz bebeğinize