Biz de park beşik aldık. Bambu yatağı var ama ilk zamanlar beşiğin içine babynest koyup ona yatırmayı düşünüyorum. Örgü korumalıklar çok hoşuma gidiyor ama park beşikle uyumlu olmadığı için ince yastık yaptırcam. Babynest olacağı için pek acelesi yok dedik korumalığın çünkü kayınpederim yapacak ve şu an işi başından aşkın 😅