Hurin bebiş canım bi yere toplandığı için o şekilde oluyor ilerleyen haftalarda hareketlerini hissetmeye başlayınca daha net anlıcaksın bende senin gibi 15-16. Haftalarda toplanma oluyordu ama bebek olduğunu anlamamıştım hareketlerini hissetmeye başlayınca bebişim olduğunu anladım 🥰