Zeynepyeniay Merhabalar 5 sene önce burda oğlum için bulundum. Şimdi de yeni bebişim için burdayım .Bugün tam 6 haftalık olduk var mı benim gibi yeniler keseyi görüp kalp atışını duyan var mı :)
Kubruzram Zeynepyeniay benimde ikinci hamilelik oglum 2 yasinda 8+2 günlükte hamileyim kasik agrilari oluyor bide hep solda hissediyorum inşallah kizçem olur tabi oncelik sağlıklı klsunda farketmez
Zeynepaydin20 Zeynepyeniay merhaba biz de 8 haftalık olduk ve rabbim nasip ederse ilk evladım olacak kendileri. Çok heyecanlıyım ve değişik duygular içindeyim. Çok şükür kalbi de atıyor. Şuana kadar herşey normal ilerliyor. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişimizi. 🥰
Kiwi12 Zeynepyeniay 2 yaşında oğlum var yani bidahaki aya iki olucak😁 supriz sekilde hamile kaldım 6 haftalık benimde şuan
Aslinafia Zeynepyeniay lmerhabalae bende 5+4 çok yeniyiz daha haftaya kalp atışlarını duyacağız keseyi gördük rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🌺☺️
Anakuzusu Merhaba ben daha yeniyim 5+2 yım ☺️ çok yeniyiz pazartesi günü gidicez inşallah kalp atışı ve keseyi görürüz çok heyecanlıyım ☺️
Remziyexx @“Zeynepyeniay”#p23842748merhaba bizde 9 haftalık olduk ilk bebeğimiz rabim hayırlısını versin inşallah 🙏 Bel ağrım var benim de normal mi sizce
balkizinbebegii Remziyexx normalmiş. Ben şimdi 11. Haftaya giricem ama 9 da benimde çok bel ağrım oldu. Sanırım hem rahim büyümesinden hem kalça kemiklerinin genişlemesinden oluyormuş
Zeynepyeniay Remziyexx hayırlı olsun kuzum inşallah sağlıkla gelsin çok normal bu haftalarda yinede siz dikkat edin
Beyazinciii Remziyexx Remziyexx remziye hanım benim de çok vardı. Yürüyüş yapmaya başlayınca geçti. İlk başlarda yürüyüş yaparken daha da çok ağrıdı. Sonra zamanla tamamen geçti
Nurrr35 Kubruzram merhabalar Allah gönlünüze göre versin inşallah benimde sağ karsıktan ağrım çok oluyor🫠
OzlmErdl Kubruzram benim de sol tarafım da hissediyorum 8nsallah oğlum olur 🤲🏻 nolur duanız da eksik etmeyin birbirimizi
Melike2507_ Kubruzram biz de 8+5 iz ben de hep sanki solda gibi hissediyorum ay çok heyecanlı ilk hamileliğim hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza inşallah 😍🙏
Zeynepyeniay Kubruzram kesinlikle sağlık her zaman öncelik ama bende kız istiyorum inşallah nasip kısmet 😊
Nurekinn Seheeer PRİLAM DR iste doktorundan. Mucize gibi resmen hayata döndürüyor. Bulantıların artıcak çünkü 10+6yım doktoruna yazdır danış ve kullan bana dua et ama💝🤣
mucizebebegimmm Seheeer 6+1 oldu bugün miniğim. Yavaş yavaş bulantılarım artmaya başladı bugün baya üst seviyede bulantı yaşıyorum 🥹
Kubruzram Nurrr35 sağ erkek sol kız derler oglum sağdaydı bunu hala solda hissediyorum tabi doktorlar bu durum sağ veya sol yumurtalık yerleşmiş deyim cinsiyet belirlemiyorlar amin kuzum
3kereanne Selamlar, 6+3 ve 3. Bebeğim inşaAllah ama sadece kese ve yolk kesesi göründü, Cumartesi gününü stresli bir şekilde bekliyorum 😞 benim gibi bebeği görünmeyen var mı bu haftada
Tansu15 3kereanne benimde 6+2iken sadece kese gözüktü. 7+2 kalp atışı ve bebeği gördük stres yapma bu yüzden 😇🙏
Zeynepyeniay 3kereanne sakın stres yapmayın bende yeni gördüm keseyi kalp atışını da derinden duyduk yine gideceğim ama stres herşeyin başı kendinizide bebişinizi de strese sokmayın lütfen kimileri 8 haftaya kadar bile belli etmiyor kendini
MinelHaapy Bıgün tam 5 haftalık oldum doktor kontrolüne kaç haftalıkken gitmem gerek şuan erken mi acaba
Kiwi12 MinelHaapy 7-8haftalikken gitcem bnde oğlum ve kızımda görülmedi veya kalp atışı duyulmadı erken gittiğim için gereksiz korku yasatmislardi oyuzden bunda 8 haftalık olunca gitmeyi dusunuyorym
balkizinbebegii MinelHaapy biz 6. Haftada keseyi bebeği ve kalp atışını ultrasonda görmüştük. 5 te daha görünmez, 6 hatta 7 de git derim ben hem atışı dinlersiniz 7 den önce duyulmuyor görülse bile
Gamzeparlakk MinelHaapy Ben 5 haftalıkken keseyim görüp 6 haftalıkken ilk kalp atışlarını duymuştum. İlk muayenede folik asit kullanıma bsşlatmıştı doktor hemen. Git bence hemen bebeğini gör onunla tanış 😁
SiriusA Merhaba ☀️ 8+5 🥰 mide bulantıları çok zorlasa da ilk anneliğim olduğu için çok çok heyecanlıyım. Mide bulantısı için nane veya zencefil çayı içsem bir zararı olur mu acaba?
sunmomy SiriusA bitkisel çaylar hamilelikte önerilmiyor içmeyin öyle şeyler o bulantı geçmiyor hiçbişeyle zaten doktorunuzdan ilaç isteyin
Minik1Civciv 7+5 im bende bel ağrısı ve sabahları mide bulantısı oluyor onun dışında çok şükür iyiyim iki kaybım var öncesinde Rabbim yavrularımızı hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah ♥️🙏🏼
Tansu15 Minik1Civciv bel ağrısı bugün itibari ile bende de başladı. Doktorun ilaç vermedi mi mide için