Kızlar ben İstanbul’da yaşıyorum bayadır aklıma bi meyve geliyordu ama kış meyvesi olduğu için yoktu bulamadık. Ani bi şey için eşimle Ankara’ya geldik 1 günlüğüne. Dün hatta post açmıştım sorun olur mu diye. Neyse oteldeyiz sigarası bitti eşimin gel tekele gidelim yürüyerek sende açıl dedi gittik manavı var tekelin kocamannnn gözüme hemen çarptı istediğim aklıma gelen aldım ve yedim nasibim demekki ankaradaymış çok mutlu oldum cidden sizinle de paylaşmak istedim.❤️🥹🤭 Canı isteyen bulamayan olur diye de belirtmedim meyveyi.. burda çok gördüm aşerdiğini yazan. Nasip işte nerden geleceği belli olmuyor ❤️