Merhaba 5 haftalık gebeyim kese göründü kalp atışını dinledik bebegimin ama kanamam vardı doktor bana kesen küçük kanaman o yüzden oluyor düşük tehliken var dedi Protestan verdi ve 1 hafta kullan geri gel dedi aranızda bunu yaşayan oldu mu biraz korkuyorum