minisinannesiiii Kızlar 36.haftadayim adet sancısı gibi sancım var neden olurki zaten bu ara doğurcak gibi hissediyorum ilk hamileliğimde yaşadığım doğum sancılarını erken yaşamaya başladım sanki doktora gitsem mi ki yoksa yalancı sancimidir
Esila-Eslem minisinannesiiii suan bende çekiyor gibiyim ikinci doğumun olacak ilkini hatırlamıyorum bile 8 yıl oldu suan genital bölgemde agri car ara ara belime vuruyor bacağımı kaldırdığında yada yattığım yerden kalkmaya çalıştığımda genital bölgem yırtılacakmis gibi aciyor
M_A minisinannesiiii bende 36 haftadayım ayağa kalkınca kasıgımda agrı oluyor bırde bebek baskı yapıyor vajınaya sızdede oylemı
Kubra_miray_szr minisinannesiiii benim ikinci gebelik ilkinde yaşamadım bisey bunda ise 1 haftadır adet ağrısı gibi sancim var asiri kotu oluyorum 6 gun sonra son kontrolum eylul 7 de dogum olacak sizin dogum nr zaman
minisinannesiiii Esila-Eslem aynen öyle vallahi diğerine doğum yapali 16 ay oldu ben ondan hatirliyorum sanciyi
Duygunas minisinannesiiii son 22 günüm hiç geçmiyor oğlum da var evde hep yoğun geçmesine rağmen sanki doğum için günler durmuş
minisinannesiiii Duygunas maşallah benmk de 16 aylık bi yandan doğsun istiyorm bi yandan korkuyorum başıma geliceklerden 🤦♀️
Duygunas minisinannesiiii tuvalet eğitimini de doğumdn önce öğrettim kaka problemmiz halen sürüyor ama gene güzel yol katettik doğuma yakın yükümü azlstıyormm brz olsa da
Duygunas minisinannesiiii benimde oğlum 6 aydır tuvalte eğitimdeyz son 1 aydır tam söylüyor ama ben anlıyorum bi.başkasına dese de benim kadar iyi snlmazlar mesela dayısı halası vs
Duygunas minisinannesiiii keşke herşey göründüğü gibi tabiki de sürüyor ya bizde konuşmada brz sıkıntı vardı diye yoksa herşyimiz iyi