Merhabalar 39+6 haftalık gebeyim iki gün önce muayenede hiç açılmam yoktu. Şu an bel ağrım başladı ama çok düzensiz böyle adet sancısı gibi ama sadece belime vuruyor kasıklarda yada karında bişey hissetmiyorum. Karnımın üst kısmı sert alt kısmı Rahime doğru gayet yumuşak. Sizce bel ağrısının doğum sancısı değilde başka sebebi olabilir mi