Zeynepecem Kizlar e bebekte satilan baby me bebk bezi ve islak mendilleri hakkinda ne dusunuyosunuz. Prima cok pahalilandi baby me urunleri biraz daha uygun fiyatli oldugu icin merak ediyorum fikirlerinizi
deletedmom351 Zeynepecem Bezi değil ıslak mendilini kullanıyorum ben ne olur ne olmaz diye yine sudan geçiyorum ama güzel yani uzun zamandır kullanıyorum
eymenimoglusum Zeynepecem bende babyme yenidogan bezlerini aldim 2 paket. Dogunca gorucez ama herkes cok memnun yormlari okudugunda