baby3_ Kuzular 12+2 oldum ve halâ şu ağzımdaki çirkin tat geçmiyor bi önceki gebelikte olmamıştı . Bu ne zaman geçecek sürekli birşey yiyemiyorum 😀
Ssumsum baby3_ benim doğumdan sonra geçmişti ara ara geçiyor tekrar oluyordu doğumdan sonra geçmezse eşime tedavi olurum diyordum 😂
melikenehir baby3_ benim de aynı 14+2 oldum bi ekşi oluyor bi acı oluyor ilk hamileligimde benimde olmamıştı bezdim artik
pembiktavsan Bende de aynı tat var özellikle acıktığımda daha belirgin oluyor 🥺 tat gitsin diye meyve falan yiyorum 5 dk sonra geri geliyor 🥲
Merviiss Feridece28 benimde öyle dr sordum oda pek bisiey diyemedi sebebi ile ilgili neden olduğunu öğrenebildiniz mi